2013. szeptember 29., vasárnap

Kérdezd Gabit 6. adag :)

  1. van ebneveldéd?
    -nincs
  2. Tetszik valaki az uj osztályodból?
    -nem
  3. Ha egy fiúba szerelmes vagy akkor megmondod neki, vagy titkolod? :))
    -Megmondom. legalábbis legutóbb megmondtam.
  4. van rossz jegyed?
    -nincs
  5. Miért döntöttél úgy hogy levágatod a hajad? :))
    -nagyon el volt törve, muszáj volt :/
  6. Miert nem Gabisminkjei?:D
    -amikor elkezdtem ezt a videós dolgot nem nagyon agyaltam azon hogy mi is lesz a felhasználónevem, csak úgy ami először eszembe jutott azt írtam be. XD
  7. Nem akarsz majd valamilyen rajongoi talalkozot szervezni?:)
    -de! mindenkép :)
  8. Hanyas a szemuveged?
    - mínusz 1es
  9. Magas homlokra van valami tipped?
    -frufru :)
  10. A szemoldokodrol nem lesz majd video hogy hogyan csinaltad meg?:)
    -a megszokott háromlépéses módszert használom én is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése