2013. szeptember 29., vasárnap

Kérdezd Gabit 7. adag :)


  1. rajzolsz vagy festesz esetleg??
    -nem, egyiket sem
  2. Melyik suliba jársz ? vagy legalább a várost hogy hová-Budapest
  3. ki a kedvenc énekesed?
    -most konkrét kedvencem nincsen
  4. Milyen a kedvenc pizzád?
    -hawaii
  5. nézel nickelodeont azon belül big time rush-t?
    -nem nézem
  6. szerinted szép az eiffel torony?
    -igen :) bár tériszonnyal :DD
  7. Valaki kért már toled autogrammot? ha igen, hogyan?
    -igen kértek :) csak odajöttek hogy sziaa, te vagy gabifrizurai ugye? ésm ondtam hogy igen. Ők pedig megkérdezték hogy aláírnék-e valamit :)
  8. Lesz még nálad nyereményjáték?
    -mostanában nem
  9. Mi az a hely,ahova el szeretnél jutni,de nem valószínű,hogy el fogsz?
    -optimistán, bármi lehetséges :)
  10. festetted e mér valaha a saját vagy más haját
    -a sajátom nem, de másnak már festettem
  11. Van kedvenc "rajongód,,?
    -mindenkit nagyon szeretek. nem tudok egy valakit kiemelni :)
  12. Szereted Selena Gomezt ?
    -igen :) főleg most kijött a star dance albuma. na, az nagyon bejön
  13. Mikor szoktál felkelni reggelente ?:)
    -5:28 jó kérdés mért pont 28
  14. ettel mar vmilyen bogarat, rovert vagy ilyesmi gusztustalan dolgokat?
    -nem nem nem >< szerintem eléggé bogárfóbiám van
  15. Hogy hogy apukáddal élsz és nem anyukáddal? -nincs semmi különleges oka, csak így alakult hogy abban a házban maradtam ahol addig laktunk, és anyu költözött el. Nem akartuk felforgatni az egészet, és ott maradhattam ahol szerettem volna(mert egyik szüőmmel sincs semmi gond mint pl ivás stb..), és ott maradtam ahol addig voltam :) 
  16. Van olyan osztálytársad aki nézi a videóidat?)
    -igeen :DD elég sok
  17. mitöl ilyen fényes és szép a hajad?
    -bahh >< utálom a hajam. Páran írták hogy olyan sprőd hatása van. Tényleg úgy néz ki, de nem az. csak nagyon pici hullámok vannak benne és minden hajszál eltolja a másikat egymástól, és ilyen oroszlán hatása lesz. Így hogy nicns egy felülete elnyeli a napfényt, és nem veri vissza, csak hogyha ki van vasalva.
  18. melyik a kedvenc filmed?
    -nem túl lányos film, de StarWars <3
  19. Suliban sminkeled magad? ha igen mit szólnak hozzá a tanárok? :?
    -igen :) nem nagyon érdekli őket, csak maradjunk csöndben
  20. Ajanlasz valami jo cuccot pattanasokra?:)
    -manna szappan. isteni :3

3 megjegyzés:

  1. Gabi! kerlek valaszolj:) Hogy csinaltad a frappuccinot?:)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Gabi!

    csak azt akarom kérdezni,hogy lesz -e Back too school 4 ?

    VálaszTörlés