2014. április 5., szombat

RoseNail lakk teszt

Biztosan emlékeztek még az első magyar beauty guru találkozóra :) Felejthetetlen volt számomra, mindenki annyira kedves meg mosolygós volt, no de nem is ez lenne mai téma, hanem az a lakk amit ezen az eseményen kaptam egy édes követőmtől. Ez előtt nem volt túl sok tapasztalatom a RoseNail lakkokkal, de mostanra már van pár, így jobban megismerhettem őket. Magamtól egy ennyire rózsaszín lakkot biztosan nem vettem volna meg, hiszen nem vagyok túlzottan oda ezért az árnyalatáért, de belegondolva hogy már egy ideje használom nagyon is tetszik. 

Fedés : Egy rétegben is nagyon erős színe van és teljes fedést nyújt, nincs szükség második rétegre.
Száradás : Viszonylag lassan szárad, de kibírható.
Tartósság : Ilyen szempontból nem különleges, mint általában minden lakk 2-3 napot bír ki kopás és lepattogzás nélkül.
Mennyiség : 18ml
Árnyalat : 157







Mindent összevetve egy szuper lakk, szívesen használom.
Nektek mi a véleményetek erről a márkáról?
Szép, napsütéses szombatot mindenkinek. :) -Gabi

8 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik:) Nekem is akad egy-kát Rose Nail lakkom:) Én szerete őket:) :*

    VálaszTörlés
  2. Még nem láttam ezt a márkát, de veszek egy ilyet, az tuti. ;)

    VálaszTörlés
  3. Nekem egy világos rózsaszínem van, de beleőrülök.. mert vagy 3 rétegben kell felvinnem de még akkor sem tökéletes a fedése... ráadásul akkor már nyúlik meg minden éés mivel sok a réteg sokáig tart mire megszárad... :( szóval ha elalszok benne akkor tuti másnapra h nem lesz olyan szép mint amilyenre vágytam volna.. ://

    VálaszTörlés
  4. Nekem is megvan ez a lakk és én is nagyon szeretem<3

    VálaszTörlés
  5. Én 350 Ft-ért veszem az EuroFamilyban amikor arra járok. Eddig egy fedőlakkot vettem és egy csillámos lakkot. Nekem nagyon tetszenek! (Főlleg hogy 16 ml-sek.) Következőleg beszerzek egy színeset is. :)

    VálaszTörlés
  6. Kedves Gabi! Egyszerűen odavagyok az új blogért, nagyon tetszik! :) Nekem is van ilyen lakkom, és nekem nagyon bevált! További sok sikert! <3

    VálaszTörlés
  7. Szia Gabi! Nekem sok ilyen márkájú körömlakkom van és nagyon szeretem őket..a kedvenceim! :) Többféle színben is van, nagyon meg vagyok velük elégedve! Az EuroFamily-ben szoktam venni. 360Ft 2db (16ml)

    VálaszTörlés
  8. Én nem nagyon rajongok ezekért a lakkokért, de ennek valóban szép színe van! :)

    VálaszTörlés